5 Aralık 2011 Pazartesi

2011 ELLE Stil Ödülleri Türkiye - 2011 ELLE Style Awards Turkey

Türkiye için ayrıcalıklı bir organizasyon olan ve bu yıl 2. si düzenlenen ELLE Stil Ödülleri, 02 Aralık 2011 gecesi Esma Sultan Yalısı'nda düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Gecenin ana sponsorunun Akmerkez olmasının yanı sıra organizasyonun bu yılki teması da “Rock&Royalty” idi. Geceye katılanlar da, sanırım organizasyonun özelliğinden olsa gerek, şıklıklarını ve stillerini yansıtmak adına adeta birbirleriyle yarıştılar. Öncelikle sizlere gecenin ödül alan isimlerini belirtip ardından da kırmızı halı görüntülerini aktarmak istiyorum.

Elle Style Kadın Oyuncusu - Tuba Büyüküstün  
Elle Style Erkek Oyuncusu - Okan Yalabık
Elle Style Erkek Müzik Starı - Harun Tekin 
Elle Style Kadın Müzik Starı - Sıla 
Elle Style İşkadını - Gülden Yılmaz 
Elle Style İşadamı - Akın Öngör 
Elle Style Stil İkonu - Nebahat Çehre 

Jüri Tarafından Seçilen Kategori ve Kazananlar:
Elle Style Mekan - Salt
Elle Style Yılın Mücevher Tasarımcısı - Ece Şirin
Elle Style Yılın Fotoğrafçısı - Ayten Yılmaz
Elle Style Yılın Genç Moda Tasarımcısı - Ersöz Ata
Elle Style Yılın Tasarımcısı - Arzu Kaprol

Jüri Özel Ödülleri:
Modanın Önde Gelen Bloggerı - Garance Dore
Fikir Önderi (Moda) - Lisa Birnbach
Yaşamboyu Başarı Ödülü (Moda) - Tommy Hilfiger
Akmerkez Özel Ödürü Moda Vizyoneri - Scott Schuman

Gecenin sunuculuğunu ise Burcu Esmersoy ve Cansel Elçin yaptı. Ödüller konusunda yorum yapacak olursam, Sıla benim biraz şaşırttı. Çünkü genelde kendisini çok şık görmek ya da stilini konuşturduğunu söylemek pek mümkün olmuyordu. Stil ikonu olarak da Nebahat Çehre çok beklenen bir sonuçtu bence, kendisi zaten her daim stili ile göz dolduruyor. Kırmızı halıya gelecek olursak, hem şıkları, hem marjinalleri, hem de piştileri görebileceğiniz bir gece oldu açıkcası :)

Esma Sultan Yalısı'nın ihtişamı gecenin prestijini arttıracak nitelikteydi.


Tuba Büyüküstün o gece hem şık olduğundan hem de anneliğin vermiş olduğu güzellikle tüm gözleri ve kameraları üzerine topladı.


Nebahat Çehre için söyleyecek söz bulamıyorum. Kendisi tam yaşının kadını ve kadından adeta asalet akıyor, yine tarzıyla çok şıktı.

İki güzel de bana göre gecenin şıklarındandı, hatunlar zaten güzel, bir de güzel giyinince kıyafetler layıkını buluyor.

Gecede marjinal isimler olduğunu söylemiştim, herhalde en marjinali de Haluk Akçatepe idi :)


Gecede bir pişti oldu demiştim. İkisi de ikoncan diye adlandırılıyor ama aslında Deniz Berdan için ikoncan sıfatından önce kendisinin yapmış olduğu birçok işi var, bence biraz da onlardan bahsedilmesi gerekiyor. İkisi de o gece Alexander McQueen imzalı çizmeyi tercih etmişler. Deniz Berdan'ın kıyafeti kendi tasarımı, takıları da Kapalıçarşı'dan alınmış. Bana sorarsanız ben çizmelerin duruşu ve genel olarak kıyafeti açısından Deniz Berdan'ı daha çok beğendim. Belki de bacaklarının inceliğinden olabilir, kendisine daha çok yakıştırdım çizmeleri.

Gecede blog dünyasından iki ünlü isim de vardı: Garance Doré ve Scott Schuman. Geceye çok sade katıldıkları gözümden kaçmadı. Ayrıca o gecenin diğer bir önemli ismi de, Yaşamboyu Başarı Ödülü (Moda) ile ödüllendirilen Tommy Hilfiger idi. Geceye eşi ile birlikte katılmıştı, ancak eşinin çantasını, kıyafetine ve geceye çok da uygun bulamadım ben :) 
Bence güzel bir gece ve ödül töreni oldu. Türkiye'nin de bu alanda var olması, böyle törenler düzenlenmesi kesinlikle çok gurur verici, daha nicelerine inşallah diyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...